Grazette, vilket uppsving!

Helgen den 4-5/2 var jag med backstage när Grazette skulle ha en stor visning på det nya posthotellet i Göteborg.

Grazette har en ny vision om vad som skall blir deras nya ansikte utåt och ett uppsving för företaget.

Grazette har sedan länge varit ett bra och beprövat märke men som aldrig riktigt fått någon publicitet. De är ett svensk hårmärke som står för en stor del utav den totala försäljningen av hårprodukter på den svenska marknaden. De är även så unika att företaget är helsvenskt rakt igenom och har sin forskning, tillverkning och utveckling här i Sverige. Därmed förkortar de transporten och avgaserna och priset på produkterna mycket utan att minska på kvalitén på deras produkter.

Deras produktserier är välomtyckta och har olika syften.

XL haircare är en serie som verkligen fokuserar på det med grönt. De har dofter av grönt äpple och tillochmed det gröna krispiga äpplets krafter. De piggar upp och ger en fräsch känsla. Alla ingredienser och dofter kommer från naturliga extrakt från det gröna äpplet och svenska råvaror.

Neccin serien har säkert några av er hört talas om, mirakel serier när det gäller torr, irriterad hårbotten eller andra hårbottenbesvär såsom eksem eller psoriasis.

Den har nästan blivit den serien som alla frisörer vet någonting om.

Den har alla varianter av shampoon och balsam, oparfyrmerad, verkande shampoo för mjäll, problembotten. Alla shampoo varianter för att kunna ge dig den bästa känslan utan obehagligheter.

Att serien kallas frisörens eget apotek är ingen överdrift!

Tillbaka till visningen, jag var med och hjälpte till igenom skolan och färgade och var assistant. Jag tog enormt många smygbilder som kanske kan ge dig lite inspiration eller kanske tillochmed bli intresserad av att bli frisör?